wepardi x uudet ystävät
Kokeile webhotellia maksutta 30 päivää!
Avaa uusi tai siirrä verkkosivusi meille!
Oletko avaamassa uutta verkkosivua vai tuomassa vanhaa?
Avaamassa uutta?
Klikkaa alla olevaa painiketta ja aloita uusi tilaus.
Huom! Verkko-osoitteet rekisteröidään aina vuodeksi ja siitä lähetetään lasku heti tilauksen jälkeen.
Kuulostaako hyvältä? Let’s do it!
Siirtämässä vanhaa?
Kokeile 30 päivää Wepardin webhotellia.
Tiedän mitä teen – siirry suoraan tilaukseen!
Ja hei – Hoidamme siirron ilmaiseksi, jos tilaus tehdään tämän vuoden puolella. (Huom! Norm. 150 eur /h.)
Mitä me Wepardilla tarjoamme?
Wepardi Basic – 8,06 eur / kk
+ ALV (24%)
– Palveluun voi liittää kuusi verkkotunnusta (domainia).
– Yhteensä 10 Gt levytilaa sähköposteille ja kotisivuille.
– Rajoittamaton määrä postilaatikoita.
– 50 Gt / kk liikennöintirajoitus.
– Domain ei kuulu palvelun hintaan.
Wepardi Pro – 13,71 eur / kk
+ ALV (24%)
– Palveluun voi liittää rajoittamattoman määrän verkkotunnuksia.
– Yhteensä 30 Gt levytilaa sähköposteille ja kotisivuille.
– Rajoittamaton määrä postilaatikoita.
– 200 Gt / kk liikennöintirajoitus.
– Domain ei kuulu palvelun hintaan.
Wepardi Business – 32,26 eur / kk
+ ALV (24%)
– Palveluun voi liittää rajoittamattoman määrän verkkotunnuksia.
– Yhteensä 60 Gt levytilaa sähköposteille ja kotisivuille.
– Rajoittamaton määrä postilaatikoita.
– Kotisivujen rajoittamaton liikennöinti.
– Domain ei kuulu palvelun hintaan.
Miksi valita Wepardi?
Webpalveluita tarjoavia yrityksiä on paljon ja moni domainia sekä nettisivutilaa hankkiva saattaakin joutua runsauden pulaan. Mutta miksi valita Wepardi omaksi nettikumppanikseen?
Olemme kotimainen toimija.
Jos asiakas valitsee suomalaisen palvelun, on se kuitenkin aina erävoitto. Suomalaisten webhotelliyritysten palvelut ovat järjestäen luotettavampia sekä tietoturvan kannalta varmempia.
Webhotelli vaikuttaa brändiin.
Kotimainen palveluntarjoaja on luotettava, tietoturva-asiat ovat kunnossa ja se heijastuu myös asiakkaan viestinnässä.
Suomalaisen palvelun valitseva yritys antaa itsestään suoraselkäisen imagon ja samalla tukee kotimaisia digialan työpaikkoja.
Asiakaspalvelu, joka myös palvelee.
Jos asiakaspalvelun saa kiinni huonosti tai ei ollenkaan, joutuu ongelmien ilmetessä odottelemaan pidempäänkin. Kun taas tukeen saa nopeasti yhteyden, ongelmat huomataan nopeasti ja ne päästään hoitamaan alta pois!
Tosiaan… Tarjoamme webhotellin maksutta kokeiluun 30 päiväksi. Älä jää enää miettimään!
Asiakaspalvelu, joka palvelee
Vastausaika oli todella nopea, ottaen huomioon, että asiakaspalvelu ei ole auki vuorokauden ympäri. Homma toimi kuin junan vessa.
Asia ratkesi onnistuneesti ja hyvällä aikataululla. Ensireagoinnin olisin toivonut olevan hieman nopeampi.
Ei voi muuta sanoa kuin, että superhienosti ja nopeasti asia tuli kuntoon.
Onnistuin hävittämään firman nettisivut julkisesta näkyvyydestä! Wepardi hoiti noin vuorokaudessa sivut takaisin näkyviin. Olen todella kiitollinen näin nopeasti ja erittäin hyvästä palvelusta! ISO kiitos!
Aivan loistavaa asiakaspalvelua teiltä, nopea ja asianmukainen. Kiitos!
Kiitos, hienosti hoidettu, vaikken yhtään mitään ymmärrä sähköposteista, tiketeistä ja muista. Hienoa, että sivut nyt näkyvät taas.
Asiakastyytyväisyys
Arvoasteikolla 0-5 tähteä
Vastausaika 11/2022 (sek.)
2 min jälkeen soitamme takaisin
Millaiset ovat hyvät nettisivut?
Ei ole yhden tekevää millaiset nettisivut yrityksellä tulisi olla. Sivusto koostuu eri elementeistä, mutta mitä yksinkertaisemmat sivut ovat, sitä helpommin kävijät löytävät haluamansa tiedon. Mitä siis hyvät sivut sisältävät?
Sivuston suunnittelu lähtee liikkeelle jo siitä hetkestä, kun verkkotunnus valitaan. Www-osoitteen tulee olla lyhyt ja ytimekäs sekä toimintaa kuvaileva. Osoitteen kanssa ei kannata lähteä kikkailemaan. Mitä simppelimpi, sen parempi, sillä asiakkaat muistavat jatkossakin helpommin selkeän osoitteen.
Sisältö tulee kohdistaa kohderyhmälle ja asiakkaille, ei vain alan ammattilaisille. Selkeästi jaksotetut kappaleet ja aiheen avaaminen vähemmänkin asiasta ymmärtäville madaltaa yhteydenottokynnystä. Nykyään saatavilla olevan informaation määrä on niin valtava, että on aina hyvä, jos oman palvelunsa tai tuotteensa ominaisuudet saa kerrottua tiiviisti.
Referenssejä
UKK – Kysymyksiä ja vastauksia
KYSYMYS: Mikä on webhotelli?
VASTAUS: Tarvitset webhotellin, jos haluat rakentaa kotisivut tai verkkokaupan nettiin. Webhotelliin liitetään haluamasi verkkotunnus, jotta kävijät voivat asioida kotisivuillasi.
KYSYMYS: Mistä tiedän, mikä webhotelli sopii tarpeisiini?
VASTAUS: Voit vertailla webhotellien ominaisuuksia tällä sivulla. Autamme myös mielellämme valitsemaan oikeanlaisen.
KYSYMYS: Millaiset ehdot tässä sopimuksessa on?
VASTAUS: Tilaus jatkuu automaattisesti kokeilujakson jälkeen. Laskutusjakson voit päättää itse, tilauksen uusiuduttua sitoudut 12 kuukaudeksi.
KYSYMYS: Miksi webhotellien nopeuksissa on eroja?
VASTAUS: Palveluntarjoajasta riippuu, montako webhotellia yhdelle palvelimelle sijoitetaan. Me Wepardilla pidämme tärkeänä websivujesi suorituskykyä ja sen vuoksi webhotellien määrä palvelinta kohden on maltillinen.
KYSYMYS: Miksi valita Wepardin palvelut?
VASTAUS: Wepardin webhotellit ovat turvallisia ja suorituskykyisiä. Tämän vuoksi verkkosivustosi latautuu kävijälle nopeasti ja sivustolla asiointi on sujuvaa.